Enthousiasme voor brainstorm missionaire initiatieven

Wat was de werkgroep ‘Westland Missionair’ blij om te zien dat het enthousiasme voor missionaire initiatieven in het Westland nog steeds groot is! Op 25 november kwamen in de middag en de avond zo’n 80 mensen af op een tweede Westlandbrede gespreksmeeting in De Kiem. Wat een energie was er weer proefbaar! En wat mooi om mensen uit zoveel verschillende kerken met elkaar in gesprek te zien.

Gespreksmeeting november 2015

Deze dag hebben is het plan gedeeld om in het Westland minimaal 5 nieuwe initiatieven te starten voor kinderen, jongeren en jonge gezinnen. En er is gebrainstormd over wat voor initiatieven dat zouden kunnen zijn. De stap van missionair enthousiasme naar iets in de praktijk brengen is niettemin best lastig, komende tijd willen we enthousiastelingen en kerken daarom steunen. Dat begint met een vervolgavond over de start van Kliederkerken en met het zoeken van een ‘Aanjager missionaire initiatieven‘.