Jaarverslag 2018 en 2019

Over de afgelopen twee jaar is een kort jaarverslag gemaakt. Met een overzicht van de activiteiten in 2018 en 2019, van de financiën en over veranderingen in de werkgroep in het afgelopen jaar.

We hebben wat minder georganiseerd in 2019 in vergelijking met 2018. Overbezette agenda’s en veel wisselingen in ons team speelden een rol. We wilden ook niet een organisatieteam worden. We hebben met elkaar meer aandacht gegeven aan bezinning. Waar zijn we mee bezig? Waar willen we naar toe? Dat was verrijkend.

Ondertussen blijft het nodig om te zien dat er ook in coronatijd nieuwe missionaire kansen ontstaan. De WOS stond op de stoep om kerkdiensten op zondagmorgen te gaan uitzenden, diverse leden van onze werkgroep hebben daaraan meegewerkt. We blijven voorlopig op de koers varen die we hebben ingezet.

Heeft u vragen? Stel ze gerust via missionair@westlandsekerken.nl.